.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر هادی ابراهیمی تبیین کرد ؛
ماهواره نظامی سپاه آینه تمام نمای اقتدار ملی و تحقیر مطلق سیاست فشار همه جانبه غرب علیه ایران
شمال نیوز : می توان از نوع واکنشهای خبره ترین کارشناسان نظامی جهان مخصوصا” در امریکا و حتی رژیم اشغالگر قدس، به اهمیت این ابرپروژه سپاه بیشتر پی برد! ....

شمال نیوز :  پرتاب ماهواره نظامی سپاه ، موجی از اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و موجب شادمانی و غرور ملت ایران گردید .

 

/photo/13960729001068_Test_PhotoH.jpg

 

در همین ارتباط ، دکتر هادی ابراهیمی ، مدیرکل       صدا و سیمای مازندران در یادداشتی به همه  جوانب این حماسه بزرگ پرداخت که با هم می   خوانیم .

 

دکتر ابراهیمی نوشت :

 

 

در دوم اردیبهشت امسال و چهل و یکمین سالروز تأسیس سپاه، حماسه ای عظیمی بنام پرتاب ماهواره و ماهواره بر نظامی موسوم به “ماهواره نور” رقم خورد که می توان آن را از منظر اقتدارشناسی نظامی،  پس از نیروهای سه گانه زمینی، دریایی و هوایی و نیز نیروی سایبری، این توانایی خارق العاده جدید یعنی نیروی فضایی را رکن پنجم تشکلات نظامی تلقی کرد .

 

اگر چه محتملا” ابعاد فایده مندی و کاربردی این حماسه حیرت انگیز شاید بدلایل امنیتی برای همیشه مکتوم باقی بماند، اما می توان از نوع واکنشهای خبره ترین کارشناسان نظامی جهان مخصوصا” در امریکا و حتی رژیم اشغالگر قدس، به اهمیت این ابرپروژه سپاه بیشتر پی برد!

 

داغ این ضربه هولناک زمانی سوزاننده تر شد که فرمانده هوافضای سپاه اعلام کرد که به زودی ماهواره نور ۲ نیز به فضا و البته در مسافتی بالاتر و با مأموریت های مهمتر پرتاب خواهد شد.

 

متعاقب ناکامی پرتاب ماهواره ظفر و تبلیغات گسترده پروپاگاندای غرب مبنی بر ناتوانی علمی و فنآوری ایران در تحقق این پروژه استراتژیک، سپاه پاسداران با  اهتمام علمی دانشمندانش، چراغ خاموش و بدون تبلیغات متعارف، موفق شد با تحقیر مطلق سیاست فشار همه جانبه غرب علیه ایران از جمله تحریم گسترده اقتصادی، با پرتاب موفقیت آمیز۴۵۰ کیلومتری ماهواره نور توسط ماهواره بر تمام ایرانی و قرار دادن آن در مدار زمین و دریافت اولین سیگنالها، بزرگترین شوک سالهای اخیر را بر نظام سلطه جهانی وارد کند، تا جائیکه مقامات بلندپایه آنها مجبور شدند که اولا” به شکست سیاست فشار حداکثری اذعان کرده وثانیا”مدعی نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل شوند!

 

فلذا شایسته می دانم تا خلق این حماسه عظیم را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، جبهه عظیم مقاومت، سپاه پاسداران و روح شهدای شریفی مانند شهید طهرانی مقدم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صمیمانه تبریک عرض کنم و متذکر شوم که سپاه پاسداران با این کارستان علمی، اولا” اعتماد به نفس ملی را ارتقاء داده و با اعتلای همین خودباوری، اقتدار ملی را بیش از گذشته تثبیت کرد و ثانیا” در عرصه کسب اطلاعات کاربردی ازطرق اشرافیت فضایی، سدشکنی و انحصارشکنی نموده و تنویر بخش عمده ای از نقاط کور و تکمیل نقص اطلاعات جبران شده و علیرغم همه کینه ورزی ها و تخریب ها، بالاجبار در برابر سپاه پاسداران سر تعظیم فرود آورده و با ابراز ترس از توسعه مهارنشدنی تولید و تصعید توان موشکی ایران، به جزع و فزع افتاده و اراجیف بافتند.

 

درود خدا بر شرف مردان مرد، پاسداران توانمند و بازوان ولایت که اینگونه در کالبد جامعه، تزریق امید نموده و از آثار منفی تحریم و نیز مصائبی مانند شیوع ویروس کرونا و سیل و زلزله و غیره کاسته و انگیزه و روحیه و اراده و هدف نوردی را بر مبنای تبعیت از مقام قدسی ولایت مصاعف می کنند.

 

با آرزوی توفیق روزافزون

 

هادی ابراهیمی

مدیرکل صدا و سیمای مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.